wenditalia.reismee.nl

Nog maar 3 weken!

Hoi!

Het wordt nu best wel spannend, over een kleine 3 weken stap ik al op het vliegtuig naar Rome om vervolgens door te gaan naar mijn gastgezin in Sesto Fiorentino. Ik ben nu vanalles aan het voorbereiden voor afscheidsfeesten en natuurlijk voor vertrek. Gisteren heb ik mijn koffer gekocht! Mooi oranje zodat iedereen kan zien dat ik uit Nederland kom, haha! :) Verder heb ik denk ik nog wel 10 lijstjes met wat ik nog moet doen en moet kopen voordat ik wegga. Van mijn gastgezin heb ik al een paar foto's ontvangen van hunzelf, het huis en mijn kamer. De familie lijkt me heel warm en gezellig! Mijn kamer is groot en licht, en ik heb een mooi uitzicht op de bergen en op de school, die is op 5 minuten loopafstand! Ik heb heel veel zin om de familie te ontmoeten. Ik ben ook heel benieuwd naar de orientatieweek in Rome, welke nationaliteiten ik daar allemaal zal ontmoeten! In ieder geval een Peruaanse jongen(zeg je dat zo? Hij komt iig uit Peru ;p), hij zit ook bij mij in de klas in Sesto! Eigenlijk ben ik gewoon te nieuwsgierig om nog langer te wachten. Aan de andere kant wordt het wel heel moeilijk om afscheid te nemen van iedereen. Maar ik ben ervan overtuigd dat het goed komt! Gelukkig is er skype, twitter, facebook etcetera etcetera :)

Ciao tutti!

Wendy

Reacties

Reacties

Francis

Wat ontzettend leuk dat we je zo kunnen volgen. Spannend he die laatste weekjes. Succes met je verdere voorbereidingen. xx

Ingrid klerks

Oehhhh, Wendy! Wat komt het dichtbij! En wat leuk dat je een blog bij gaat houden. Ik zal een trouwe volger zijn, want ik ben heel nieuwsgierig hoe het je vergaat in Italy.

Opa Diepgrond

Ik vind het super dat ik je kan volgen.

Judith

Hee Wendy! Leuk dat je ook een blog gaat bijhouden! Ik wil je alvast een goede reis wensen en heel veel succes en plezier in Italië! Het uitzicht vanaf je kamer is in ieder geval al veelbelovend! En ik zie je volgend jaar weer op de bijeenkomst van Travel Active! :) Groetjes, Judith

opa diepgrond

buona sera signorina deeerste stap zit er op nu gewoon doorgaan groeten van opa diepgrond

Coco

Slaap Lekker Lieve Wendy....Sweet dreams...liefs van Coco

Anke

He Wendy, ben eindelijk ook eens naar je blog gaan zoeken. Maar ik vind niet heel veel nieuw nieuws! Vaak is dat een heel goed teken, te druk om te bloggen?! Dit is je laatste weekje als 17 jarige. Volgende week ben je 18 en verantwoordelijk voor al ja daden. Ben benieuwd hoe ze in Italië dat soort belangrijke mijlpalen vieren! Zoen voor nu.

opa diepgrond

hoera er is er een jarig en dat al voor de achttiende keer van harte gefeliciteerd een fijne dag gewenst een dikke pakkerd van opa diepgrond

Anneloes

Hoi Wendy,
Ben zo vrij geweest om mn emailadres in te vullen. Vind het leuk om te lezen hoe je het daar hebt. Een heel avontuur hoor.. Super. Plezier en ik lees graag met je mee .. Liefs, Anneloes

opa diepgrond

ik zal nu proberen zonder fouten te make n heb je brief gelezen daar zat voor mij veel bekends bij ik was ooit in rome tot zover anders maak ik weer fouten groetjes van opa diepgrond

opa diepgrond

buon giorno signora come sta lei tanti saluti jji denkt natuurljikwaar is opa mee bezig maar ik vind dit wel leuk ik hoor van andre dat je al aardig ingeburgerd bent ikwens je het allerbeste en groetjes van opa diepgrond ps en zonder fouten

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active