wenditalia.reismee.nl

BIJNA!

Nu wordt het wel echt spannend. Nog maar 3 nachtjes en 3 dagen voordat ik wegga!!

Vandaag zou ik gaan beginnen met mn koffer inpakken. Ben net pas een halfuurtje bezig met wat kleren uitzoeken enzo. Wie weet vanavond nog even verder. Maar misschien vind ik the Voice wel even tijdelijk belangrijker..hihi.

Afgelopen weken was echt alleen maar afscheid. Zondag de 19de had ik mijn afscheidsfeest voor mijn vrienden, het was echt supergezellig! Eline en Roos hebben een schort voor me gekocht, waarop bijna iedereen op het feest heeft geschreven. Superleuk aandenken!
Vorige zondag heb ik voor de laatste keer de schoolband zien optreden op Noorderzon. Best raar om na 3 jaar ineens te kijken in plaats van mee te doen. De dag daarna kwam ik 's avonds thuis, stonden Eline, Sandrine, Hilde en Josephien ineens in mijn keuken!! Ze hadden een surprise-typisch hollands-diner voor mij gemaakt!! Echt zo lief! Eerst groentesoep, toen de typische aardappels met groente en vlees, daarna heerlijke pannekoeken. En tot slot nog ijs met stroopwafels.. We waren wel vol ja. Ze hebben me ook nog een boekje meegegeven met allemaal foto's van de vriendengroep en lieve berichtjes erbij. Die neem ik sowieso mee, voor als ik ze even mis! Dinsdag op woensdag heb ik met Josephien bij Sandrine gelogeerd, in haar nieuwe kamer in Leiden! Die moest ik nog wel even zien voordat ik wegga. Aankomende zondag is mijn laatste afscheidsfeest, voor familie en vrienden. Wel zwaar hoor, al dat afscheid nemen. Gisteren heb ik mijn minst moeilijke afscheid gehad: de tandarts ;)

De komende 3 dagen nog even de allerAllerlaatste spulletjes kopen die ik meemoet, zoals oordopjes voor in het vliegtuig. Maandagnacht vertrekken we met de auto naar luchthaven Rotterdam. Om 7 uur 's ochtends vertrekt mijn vliegtuig naar ROME! Op de luchthaven in Rome verzamelen we met de italiaanse reisorganisatie en met mensen van over de hele wereld die ook voor een jaar of een paar maanden naar Italie gaan. Ik heb er zo veel zin in! Na de orientatieweek reis ik met de trein van Rome naar Florence, samen met iemand anders. Ik denk met de jongen uit Peru, hij zit ook bij mij in de klas.

Ik denk dat dit mijn laatste blog is vanuit Nederland, het is zo druk nu en er moet nog zoveel gebeuren! Dusse.. See you when I'm in Italy!

Foto's volgen nog van het feest :)

Liefs van mij!

Reacties

Reacties

Sandrine

Wen!!!!!!!!!!!!!
Ik ben nu geabboneerd op jouw blog dus ik mis helemaal níks meer!
(behalve jou dan he haha)
x

Francis

Hey meissie, ja nu komt het heel dicht bij he. Ik wil je even heel veel succes wensen, geniet ervan. Een hele fijne reis er naar toe en ik hou met spanning je nieuwe verhaal in de gaten, vanuit Italië. Knuffel ook voor pap en mam.

Friederike

Wat 'n drukke weken Wen, maar wel leuke manier van afscheid nemen zo!! En wat 'n verrassing van je vriendinnen, 'n surprise diner!!
Nou, morgen komen wij op je feestje, kan ik je eindelijk ff flink knuffen. Jaaaaa en papa en mama ook, die hebben ook heel wat knuffels nodig volgens mij!;) Komt echt dichtbij meis, kriebeldekriebel, hier ook hoor!! Haha, maar we gaan lekker mee in jouw enthousiasme, leukleuk!! :)
Tot morgen en fijne avond nog saampies!
Knuf voor alle 3
xxx

Mees

veel plezier in Italië en als je boven Maastricht vliegt zwaai je dan ff

Coco

Bella Donna ! Commesta ? Touti Bien ?...Veel impressies en de tijd gaat dan extra snel...maar ik ben zeer benieuwd hoe het met je is !! Raak je al een beetje thuis in je nieuwe omgeving ? Lieve Wendy..dikke smok van mij !

Coco

er is er 1tje jarig ! hieperdepieper hoerahoera ! van harte meiske en een hele fijn jaardag !
liefs en Salute !

mama

Lieverd, ook op je reisblog: gefeliciteerd! Vandaag missen we je extra veel! Maar fijn te horen dat je 18e verjaardag in Italië inderdaad super is. Tot gauw horens/mails/skypes/FB etc. Kus mama

Anke

Dag poekie, eindelijk 18! We zijn benieuwd naar de foto's en de verhalen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active